بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عقده گشائی برخی از رسانه ها به بهانه مخالفت با قلعه نویی!

http://axgig.com/images/79358545884331937714.jpg

آیا اگر استقلالیها مقابل تیم کره ای در خاک این کشور فینالیست میشد با پرچم ایران دور افتخار میزدند!اصلا بابت کسب چه افتخاری باید دور افتخار میزدنند!؟
مگر جام قهرمانی را کسب کرده بودند که این کار مرسوم در تمام کشورهای دنیا ر ا انجام بدهند!؟
از طرفی این روزنامه که دیگر شورش را درآورده و حتی حاضر نیست به احترام 20 میلیون استقلالی کار خوب تماشاگران حاضر در ورزشگاه را که ابتدا بازیکنان خود را و بعد بازیکنان کره ای را مورد تشویق قرار دادند را بزرگ نمایی کند و با مخابره کردن این کار پسندیده تماشاگران استقلالی که در اوج حسرت و غمگینی بابت عدم رسیدن به فینال لیگ قهرمانان انجام داده بودند پیام اخلاقی تماشاگران ایرانی را به گوش فوتبالدوستان خارج از مرزهای ایران برسانند!چرا این افراد فقط بلد هستند زشتی ها ی فوتبال ایران را جهانی کنند!چرا حرکت زشت بازیکنان پرسپولیس را که انگشت نماها نامگذاری کرده بودند را برای فروش بیشتر روزنامه های خود جهانی می کنند،اما از این حرکت پسندیده تماشاگران استقلال که برای الگوی برداری سایر هواداران تیمهای ایرانی رفتاری  موجه می باشدرا نه تقدیری می کنند و نه خواستار تشویق آنها  توسط نهادهای ذی صلاح میشوند!؟
چطور وقتی یک تیم باشگاهی و یا ملی در اروپا در تورنمنتی شکست میخورد وحذف میشوند،سریعا تصاویر مربوط به تشویق تماشاگران تیم مربوطه بعد از شکست تیمشان را بصورت گسترده رسانه ای می کنند و این رفتار  هواداران  اروپایی را به رخ تماشاگران ایرانی می کشند!؟اما حاضر نیستند کار نیکوی تماشاگران استقلال را که بازیکنان و کادرفنی کره به نیکی از آن یاد کرده بودند را حتی بصورت جزئی به آن بپردازند!؟
واقعا وقتی چنین رویکردی را از این رسانه پرمخاطب می بینم، از اینکه حدود16،17 سال مخاطب این رسانه بودم و آرشیوم از آرشیو خود این روزنامه کامل ترمی باشد از خودم بدم میاید و بابت حال و احوال این روزهایم تاسف میخورم!
اینجاست که باید گفت؛حتی پرداخت یک ریال برای خرید همچین رسانه ای دیگربرای بنده حرام است! دلیلش هم کاملا مشخص می باشد:تحریریه ای که حاضر نیست به عقاید و نظرات یک جامعه میلیونی بخاطر دشمنی وغرضی که با یکی از اعضا آن خانواده دارد،احترام بگذارد،مطمئنا در مجموعه کوچکتر خود نیز به یکدیگر احترام نمی گذارند و حتما در جامعه ای بزرگتر نیزر همین گونه برای حق و حقوق دیگران احترام قائل میشوند!


نظرات شما عزیزان:

Ryra
ساعت21:39---13 مهر 1392
کسب درآمد اینترنتی,کاملا تضمینی
بهترین ومعتبرترین سایت کلیکی ایرانی
کسب درآمد خوب وثابت ماهانه بدون حتی یک ریال سرمایه
از طریق لینک زیر عضو شوید تا از راهنمایی من بهره مند گردید

باکس 24
http://bux.tirage24.com/includes/img/468x60.gif
http://bux.tirage24.com/?r=ghazalak

(پس از عضویت از طریق ایمیل نام کاربری خود را اعلام کنید تا از راهنمایی من بهره مند گردید)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 7 / 1392برچسب:رسانه ها,خبرورزشی,احترام به فوتبالدوستان,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com